Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο
Την Παρασκευή 6 Μαρτίου οι μαθητές/τριες της Β1 και Β2 τάξης με τις εκπαιδευτικούς τους Σοφία Συμεωνίδου (Π.Ε. 70) και Ιωάννα Καπελλάκη (Π.Ε. 70) συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση, η πρόληψη και η αντιμετώπιση όλων των μορφών σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό, έκαναν κατασκευές και φωνάξαν δυνατά: «Σπάσε τη Σιωπή, Μη Φοβάσαι, Μίλα!! Δεν είσαι μόνος!!!»

